Před několika dny sem se setkal s Ondřejem, úspěšným account managerem jednoho magazínu o osobním rozvoji. S Ondřejem jsme se zapovídali a dostali se i na to, s jakými lidmi spolupracovat a že každý je vlastně jiný. Ondřej se zmínit o 5 kategoriích lidí, se kterými má cenu pracovat. Přišlo mi rto hodně zajímavé rozdělení a tak jej sdílím i zde.
5 kategorií lidí, se kterými se vyplatí pracovat
Zde je tedy 5 kategorií lidí, se kterými se vyplatí pracovat:1. Lidé schopní vygenerovat vlastní víru, víru v něco s přesahem.
2. Lidé schopni v případě přijetí víry vygenerovat vlastní vizi.
3. Lide kteří nejsou schopni vlastní víry, ani vize, ale jsou schopni vlastní strategie.
4. lidé bez schopnosti vygenerovat vlastní víru, vizi a strategii, ale se schopností vygenerovat své cíle.
5. Lidé bez schopnosti vygenerovat vlastní víru, vizi, strategii a cíle, ale se schopností vygenerovat vlastní “výrobní” prostředky.
Co na toto rozdělení říkáte vy? Podělte se o Vaše názory v komentářích!
Jaromír Průša
Mé jméno je Jaromír Průša (@nacesteskoucem) a zabývám se profesně výkonnostním koučováním, lektorováním a profesionálním networkingem. Specializuje se zejména na exekutivní coaching, facilitaci workshopů a na profesionální business networking a též na blogování a psaní článků. Více se o něm dozvíte na www.jaromirprusa.com.
0 komentářů:
Okomentovat