Proč dětem platit koníčky?

Sdílej na Google+

Kolikrát je pro rodiče velice náročné platit svým dětem všechny ty jejich koníčky. Toto je hezký příběh, kdy se rodiče jednou šli podívat na své děti, co navštěvovali kroužek karate, kde se jich jejich známý zeptal, proč to dětem vůbec platí. Jejich odpověď je úžasná.



Rodiče se byli podívat na karate: Přítel se mě zeptal:
"Proč pořád platíš tolik peněz za to, že tvoje děti dělají karate?"
No, musím přiznat, že neplatím za karate pro své děti; Mně osobně je karate úplně jedno.
"Takže pokud neplatíš za karate, za co platíš?"

  • »Platím za tu dobu, kdy jsou moje děti tak unavené, že nezačnou kouřit. 
  • »Platím, protože se moje děti naučí disciplíně. 
  • »Platím, protože se moje děti učí starat o své tělo. 
  • »Platím, protože se moje děti naučí pracovat s druhými a být dobrými spoluhráči. 
  • »Platím, protože se moje děti učí zvládnout zklamání, když nedostanou pás, na který ony doufaly, že mají ale zjistí, že stále je třeba tvrdě pracovat. 
  • »Platím, protože se moje děti naučí vytvářet si cíle a jich dosahovat. 
  • »Platím, protože se mé děti naučí, že to trvá hodiny a hodiny a hodiny tvrdé práce a odborné přípravy k dosažení černého pásu, a že úspěch nepřijde přes noc. 
  • "Platím za příležitost, kterou mají a až budou mít své děti, aby měly přátelství, které vydrží po celý život. 

Mohl bych pokračovat dál a dál, ale zkrátka neplatím za karate; Platím za příležitosti, při kterých Karate v mých dětech rozvíjí vlastnosti, které jim budou sloužit po celý jejich život a dají jim příležitost pomáhat tvořit dobré životy druhých. A z toho, co jsem zatím viděl vím, že je to dobrá investice."

Kéž by měli všechny rodiče stejný přístup ke svým dětem.

Jak rozvíjíte vaše děti? Těším se na Vaše tipy v komentářích!
Sdílej na Google+

eMozek.cz - Objevte svůj pravý potenciál!

    Komentář na Bloggeru
    Komentář na Facebooku

0 komentářů:

Okomentovat