Tvrdá a měkká cesta.

Sdílej na Google+


Často se mluví o egu, nicméně kdo ego umí pořádně definovat a jasně si představit, co znamená, když se řekne: "Teď promluvilo Tvoje ego"? Já hovořím o tzv. "měkké" a "tvrdé" cestě. Kudy se vydáš ty? Která cesta je bližší tobě?

Zkuste se sami zamyslet, který výrok je vám bližší, který s vámi více rezonuje, zda-li výrok na pravé nebo na levé straně. Výroky jsou protiklady:

 

Tvrdá cesta

 

Měkká cesta

 

Mám vše, abych se cítil(a) pohodlně a komfortně. Vše, co potřebuji, abych se cítil pohodlně a komfortně, mám v sobě.
Jsem v klidu, protože špatné věci se mi vždy vyhnou. Jsem v klidu, protože nemám v sobě nic, čeho se musím obávat.
Tvrdou prací mohu dosáhnout cokoli. Proud hojnosti života mi přináší všechno.
Měřím sebe tím, čeho dosáhnu. Měřím sebe pouze vnitřními nikoli vnějšími standardy.
Daleko více vyhrávám než prohrávám. Dávat je daleko důležitější než vyhrávat.
Silně vnímám svůj obraz sebe sama. Nemám silné vnímání svého obrazu sebe sama. Jsem až za mým obrazem sebe sama
Vzhledem k tomu, že jsem atraktivní, získávám pozornost opačného pohlaví. Ostatní lidi přitahuji na úrovni duše k duši.
V případě, že najdu perfektní lásku, bude to díky mým nárokům. Najdu perfektní lásku, protože jsem jí nejprve objevil(a) sám v sobě.
Tak již víte, k jaké cestě životem více tíhněte?

Sdílej na Google+

eMozek.cz - Objevte svůj pravý potenciál!

    Komentář na Bloggeru
    Komentář na Facebooku

0 komentářů:

Okomentovat