Rozhovor s iniciátorem projektu Inspirovač.cz

Sdílej na Google+
Občas se ze zvědavosti kouknu, co na českém internetu v oblasti osobního rozvoje klíčí a roste a co se objevilo nového. Takto jsem i narazil na stránky www.inspirovac.cz. Zde přináším krátký rozhovor s Danielem, který za tímto projektem osobního rozvoje stojí a je i sám šéfredaktorem. Zde je krátký 5 otázkový rozhovor. 


1) Stránek o osobním rozvoji je na česko-slovenském internetu celkem dost, čím chcete oslovit čtenáře, aby navštívili zrovna vaše stránky? 

Náš web lidé navštěvují proto, aby během pár kliknutí našli materiál osobního rozvoje, který zrovna hledají. Ať už se jedná o knihy, přednášky, rozhovory, články či třeba filmy, vše díky jednoduchému řazení a vyhledávání hravě najdou. Pro progresivního člověka, který usiluje o úspěch a štěstí v životě, je to jako ráj na internetu. Je to zkrátka něco, co mi na česko-slovenském internetu chybělo. Opravdu nezávislá databáze materiálů, která čtenáři zdarma poskytne stovky materiálů osobního rozvoje, neexistovala. Buď se jednalo o web, který publikuje primárně své články nebo o web, který se vám ve finále snaží prodat svůj produkt. Pokud se našel web, který se podobá našemu konceptu, pak mi chyběla většinou jeho malá rozsáhlost či přehlednost (osobně jsem nenašel téměř žádný). Inspirovač je v tomto ohledu naprosto nezávislý a filtrujeme doslova celý internet, abychom publikovali jen to nejlepší. 

2) Danieli, co přesně pro Vás osobní rozvoj znamená a co Vás přivedlo k tomu spustit tento projekt osobního rozvoje? 

Pro mě osobní rozvoj započal, když jsem začal dělat parkour a seznámil se s lidmi, kteří se osobním rozvojem zabývali. Fascinovala mě jejich cílevědomost a schopnost věci dokončovat. Díky nim jsem se dostal ke knihám, přednáškám a videím, které mě v mnoha ohledech posunuli. Nejde ani slovy vyjádřit, jak jsem vděčný, že jsem se k takovým materiálům dostal. Hlavně tedy kniha "Pravidla úspěchu" od Jacka Canfielda, která mi pomohla určit si své priority, hodnoty, odhalit své sny a dávat si velké cíle. Není to jen tato kniha, ale tahle patřila mezi první. Díky osobnímu rozvoji a obecně lidem, které jsem potkal díky němu, se mi změnil život k lepšímu (a stále se mění!). A důvod proč, jsme měl tu drzost založit tento projekt, je takový, že chci, aby se tímto způsobem změnil život i dalším lidem. Vždyť cesta ke svým snům je samo o sobě těžká, tak proč by měla být těžká k materiálům, které vám k tomu dopomůžou. 

3) Jaké plány máte přesně s projektem Inspirovač.cz? 

Naší vizí je vytvořit přehledně řazenou databázi tisíců materiálů pro sebevzdělávání, na které pracuje tým lidí, kteří mají, co předat. Chceme do projektu zapojit co nejvíce lidí z různých oborů, aby si zde našel "své" každý progresivní člověk. Možnost dodávat tipy a stát se redaktorem, tedy brzy otevřeme všem návštěvníkům (kvalitu příspěvků zajistíme pomocí individuálního schvalování). Naše nejbližší kroky se týkají především rozšiřování týmu, změny designu a zlepšení řazení příspěvků. 

4) Kdo je Vaším vzorem na poli osobního rozvoje? 

Je jich samozřejmě více, ale jednoho zde jmenuji. Tím jedním je Mark Dzirasa, autor knihy 21 dnů, Mark Dzirasa. Je to člověk, který přes 17 let působil úspěšně v byznyse; procestoval svět, aby poznal různé duchovní nauky a poznal známé spíkry; a školil zaměstnance mnoha známých firem. Důvod, proč mě tak inspiruje, je především to, jak zkombinoval duchovní a materiální život. Vyzařuje z něho neskutečná pozitivní energie a životní štěstí. Líbí se mi jeho myšlenky a proto, jej velmi propagujeme i na Inspirovači. 

5) Jakou knihu máte Danieli nyní rozečtenou? 

Zrovna čtu knihu "8 tajemství úspěchu - 8 vlastností, které mají úspěšní lidé společné" od Richarda St. Johna. Zatím jsem z ní doslova nadšený a mohu ji doporučit dál. 


Danieli, děkuji za rozhovor! Moc bych si přál, aby takovýchto projektů jako je Inspirovač bylo více. Tak přejme iniciátorům projektu hodně zdaru!

Jaromír Průša

šéfredaktor
Mé jméno je Jaromír Průša (@nacesteskoucem) a zabývám se profesně výkonnostním koučováním, lektorováním a profesionálním networkingem. Specializuje se zejména na exekutivní coaching, facilitaci workshopů a na profesionální business networking a též na blogování a psaní článků. Více se o něm dozvíte na www.jaromirprusa.com.
Sdílej na Google+

eMozek.cz - Objevte svůj pravý potenciál!

    Komentář na Bloggeru
    Komentář na Facebooku

0 komentářů:

Okomentovat