31 věcí, které chci udělat před tím, než zemřu

Sdílej na Google+
Na většině seznamů přání ve stylu "Bucket list" (dle filmu Bucket list - Než si pro nás přijde - 2006) naleznete věci jako, "vydat se na dalekou cestu do vzdálené země", "naučit se cizí jazyk" nebo "koupit si vysněné auto". I když všechny tyto přání, a jim podobná, mohou náš život zpestřit a udělat jej do určité míry vzrušujícím, ani zdaleka se nedotknou pravé podstaty, která je o trochu hlouběji v nás samotných, proč takovéto seznamy vlastně vytváříme. Co pohání všechny tyto touhy je jeden společný jmenovatel, vrozená touha někam patřit a cítit hřejivou lásku.


Když děláme, co máme rádi, staneme se fontánou lásky a naše štěstí je pro kohokoli nakažlivé. S každým bodem, který si ze svého vlastního seznamu odškrtnu, pociťuji pocit uspokojení, naplněného smyslu života a vlastních hodnot.

Upřímně mě to přivedlo až k zamyšlení se nad lidskou touhou, abych udělal změnu v mém životě a mohl žít více plný život. Všichni z nás chceme jednu společnou věc: být šťastní a žít nádherný život. Nicméně čím více se zaobíráme touto vlastní potřebou, zjišťujeme, že se liší od potřeb a tužeb lidí okolo nás.

V duchu lásky k plnému životu jsem revidoval můj seznam "věcí", které chci udělat předtím, než zemřu. Z věcí se spíše stali principy, které zapojuji do svého života. Tyto zdánlivě jednoduché věci změnily můj život. "CO" se vám v životě všechno stane není zrcadlem toho, jak dlouhý váš život bude, ale "JAK" široce a jak plně ve svém životě žijete.

Těchto 31 myšlenek vás může inspirovat.

 31 věcí, které chci udělat před tím, než zemřu: 


  1. Přestávám se trápit nad mými dluhy. 
  2. Odpouštím všem bývalkám. 
  3. Přestávám kontrolovat své výsledky. 
  4. Dívám se do zrcadla a miluji se bezpodmínečně. 
  5. Opouštím práci, kterou nenávidím. 
  6. Nacházím si svůj smysl a žiji jím celým plným srdcem. 
  7. Přijímám do svého kruhu chlupatého přítele.
  8. Jsem v pohodě se svou váhou.
  9. Věřím, že vše je ve správném pořadí.
  10. Cestuji na místa, o kterým přemýšlím.
  11. Zkouším udělat něco, co mě děsí každý den.
  12. Jsem otevřený změnám.
  13. Pouštím svou minulost.
  14. Přestávám se snažit měnit lidi.
  15. Hledám odpověď pouze uvnitř sebe sama.
  16. Přestávám myslet na věcmi, které jsem udělal špatně.
  17. Jsem divný, šílený, krásný, jsem sám sebou.
  18. Následuji mé srdce.
  19. Zariskuji vše kvůli lásce.
  20. Odmítnu odmítnutí.
  21. Vidím svět ve své kráse, bezpečný a jako milující místo.
  22. Každého vnímám rovnocenně.
  23. Odprostím se od všech hmotných věcí.
  24. Vnímám mou cestu jako dar.
  25. Zůstávám v naději a optimista v těžkých situacích.
  26. Vítám všechny životní lekce.
  27. Vidím příležitost v každé výzvě, než abych věci vzdával.
  28. Žiji ve svých hodnotách.
  29. Inspiruji ostatní mou vlastní velikostí.
  30. Pečuji aktivně o svou duši, své srdce a svou mysl.
  31. Sloužím ostatním.

Sdílej na Google+

eMozek.cz - Objevte svůj pravý potenciál!

    Komentář na Bloggeru
    Komentář na Facebooku

0 komentářů:

Okomentovat