Máte možnost VOLBY každý každičký den

Sdílej na Google+
Každý den je jedinečný, každý den se již nikdy nebude opakovat. Každý z nás má ten samý den jako kdokoli druhý. Máte možnost volby: nechat dny jen tak plynout a přežívat nebo si každý každičký den vychutnat a užít, žít na plno. A kdo o tom rozhoduje, jaký bude ten váš den? Může se Vám stát cokoli, můžete přijít o cokoli, ano. Je nicméně ve vaší moci, jak se k tomu postavíte. 



A o čem můžete každý den sami rozhodovat? Každý každičký den máte možnost volby, nezapomínejte na to. Zvědomte si těchto pět základních věcí. každý den si je PŘIPOMÍNEJTE, každý den si je říkejte. Vylepte si je někam, kde je budete mít na očích, neustále.



Máte možnost VOLBY každý každičký den

Rozhodl/a jsem se, že jsem ŠŤASTNÝ/Á
Rozhodl/a jsem se, že jsem JEDINEČNÝ/Á
Rozhodl/a jsem se, že jsem VDĚČNÝ/Á
Rozhodl/a jsem se, že jsem NÁPOMOCNÝ/Á
Rozhodl/a jsem se, že jsem TRPĚLIVÝ/Á

Vždy máte možnost volby, vždy. Možná nemůžete změnit podmínky, ve kterých se nacházíte, nicméně můžete změnit váš postoj. Vždy máte možnost volby, vždy.



Jaromír Průša

šéfredaktor
Mé jméno je Jaromír Průša (@nacesteskoucem) a zabývám se profesně výkonnostním koučováním, lektorováním a profesionálním networkingem. Specializuje se zejména na exekutivní coaching, facilitaci workshopů a na profesionální business networking a též na blogování a psaní článků. Více se o něm dozvíte na www.jaromirprusa.com.
Sdílej na Google+

eMozek.cz - Objevte svůj pravý potenciál!

    Komentář na Bloggeru
    Komentář na Facebooku

0 komentářů:

Okomentovat